Allt går ihop medans jag går isär


linne från kaktus, blus från zebra, chinos från usa & kamera är snodd från papi haha

längesedan man skrev i bloggen men det blir inte så mycket på lov, man gör så mycket annat då!
detta jullovet har varit bäst för mig, har inte legat och slappat som jag brukar utan har faktiskt GJORT saker med folk. har tagit tag i att träffa sara som jag har spenderat mer än hälften av mitt lov med, sjukt bäst hon är! sen var jag även i hovfjället med ebba i en vecka och skadade knäet, ajdå. åkte även över till jönköping en tur och kollade på när syster + annie spelade handboll, mycket nöje. denna sista veckan har jag bara chillat, varit på väla/stan och förberätt mig för skolbörjan. på kvällarna har jag yrat runt i maria park med eliten lundborg, herman, sara, emmy, thea & alice.
tack för detta lovet allihopa!

CLARA HÅKANSSON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0