jag vill ha dig som jag hade dig förut. & inte som jag har dig nu.

hej alla glada :)
Har inte skrivit på ett tag, men det ska jag FÖRSÖKA ändra på nuuuuuuuu.

Idag har jag tränat fotboll och pluggat matte. Bakat har jag med gjort. rätt chill dag.
ska snart sätta mig vid tv och se om det finns något spännande.

hehehehehe, har egentligen inte mycket mer att skriva. men här har ni ett livstäcken iallafall. puss. / sara

btw; någon har hackat sig in på min bilddagbok. & gjort massa skit. så jag är inte på topphumör just nu.

Kommentarer
Postat av: thea råvik

heeej :D §



fin blogg ni har!



har inte mer o skriva så bye :D <33

puss ¨på er två!!§§§§§

2009-11-19 @ 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0