Ingen är perfekt, det är fan mänskligt att göra misstag

09:18 - god morgen alla vakna!
tänkte berätta lite om min helg ..
fredag: stack till väla med filippa & sofie vid 3. stannade där till 7. köpte två tröjor som vardera kostade 299:- så nu är min plåbok HELT TOM kan jag ta och berätta. ångrar köpet lite u i efterhand, men aja! efter dt så sov de över hemma hos mig och spelade guitar hero all night long, hehe!
lördag: vaknade upp med filippa, sofie hade stuckit tidigt på morgonen. vi tog in bussen till stan och träffade sara. åt lunch på stan, mysigt! sen såg jag this is it med mamma&syster. hade hoppats på att de skulle vara bättre faktiskt.

idag så ska jag träna mellan 10:30 - 12
ska spela guitar hero nu.

CLARA HÅKANSSON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0