storbild

Vad är de för en dag idag?
E de en vanlig dag?
nej de är ingen vanlig dag,
för de är claras födelsedag!
hurrahurrahurra!<33

jag älskar dig clara älskling mest,
 du är mitt allt!
ingen Clara, ingen Sara!<33


Hon är Bäst!

Clara!
Jag vill tacka dig för alla roliga minnen jag har haft med dig och allt roligt vi har varit med och tillsammans!
Du är en mest underbaraste personen i världen och du finns alltid här vid min sida även fasst du är på andra sidan jorden eller uppe i rymden så litar jag på dig till 110 %
Jag kommer ihåg när vi va med isabella och vi var vid hemmakväll så kom de några små från min skola och ville smaka våran choklad som vi drack, men de fick dom inte så då började dom jaga oss och härkla sig och spotta på marken.
och när jag står och pratar med någon utav dom ungarna så hör jag att du och isabella säger samtidigt  ööööööh, och när jag vänder mig om så skriker isabella åhh han spottade på henne, haha och då började de jaga mig och isaballa med sinna cyklar så jag och isabella började springa runt och runt hemmakväll men dom gav sig inte så vi sprang hem till isabella och lämnar dig där ute med din nerspottade jacka och de äkliga spottungarna, förlåt :(.

Jag kommer med ihåg när vi träffades för alldra förstagången när vi fottade med isabella, och jag trodde att du skulle vara en peddo eller något eftersom att vi bara hade pratats på msn,
men de visade sig att de va den mest underbaraste perssonen i hella världen.
och jag är hå himmla glad att vi tog tag i de hella och va en dag, för annars hade mitt liv inte varit fullbordat, de hade fattats en sak, men nu har jag allt, allt jag behöver!
har jag dig clara, då har jag allt!
jag tycker vi borde träffas mer och hitta på med saker!
jovisst vi ahr ju haft vår bråk och vi har blivit avundsjuka på varandra men hallå,
bästa vänner bråkar!
de går inte att undvika!
Ingenting vararförevigt, men de finns ett undantag,
Du och jag!
jag älskar dig clara! 

Nu tycker jag att alla komenterar grattis till Clara, för de är hon värd, jag lovar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0