försöka är inte nog, viljan måste också finnas ..

tänkte skriva lite om skolavslutningen;
själva skolavslutningen började vid 10
& den var en ren katastrof (a
ingen kunde någon sång &
vår oboy sång gick åt helvette..
men kul var det, så jävla kul :)
efter det samlades vi i klassrummet och
det var då tårana trängde sig fram..
alla grät & då började jag också gråta.
kändes som en begravning :|
alla åt bullar i tystnad och sedan sa vi hejdå.
men jag, johanna, mathilda & hanna stannade
kvar & fick varsitt halsband av jan & johanna.
på mitt står det; älskad och trygg, skapad för att förändra.
& sedan hände världens idiot sak, ja hanna du vet ..

jag vill bara tacka er allihopa för ett par fantastiska år.
ni är de mest underbara personerna jag någonsin
har träffat.
jag kommer alltid att minnas er, för ni är så jävla speciella.
vi är så jävla speciella & vi kan inte hjälpa det.
ni är det bästa jag vet & det gör ont i mig att veta
att vi aldrig ska träffas mera
aldrig vakna upp på morgonen sur & ledsen på morgonen
och sedan komma till er och då lyser man upp.
men jag älskar er. jag älskar oss.
och vi är bra. så jävla bra!
6-8 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0