du och jag, föralltid, visst sa vi så?

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inget att skriva om ;$
tur att clara finns som alltid är på G!<3

Så va de snart sommarlov, när jag va liten sa jag alltid vinterlov istället för sommarlov och tvärt om, haha!
De är bara 1½ skoldag kvar, om amn räknar med själva avslutningsdagen :D

Måndag; Typ chilldag, se film och så skulle vi tydligen spela shack mot någon mästar med :S jag som inte ens kan de spelet ;P.
& Sen efter skolan så äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN får jag träffa min älskade älskade Clara igen :) Ska bli så sjukt kul:)

Tisdag; då är de skolavslutning och sånt, många ska sluta och typ en ny sak börja eller något. gött med sommarlov, har varit så jävla skoltrött på sistone..

Sen på Onsdag; då sticker jag till turkiet! Jag ser värkligen framemot de!
De ska bli jätte mysigt att vara där med min kära kusin:)

ni får had e så bra, pussn :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0