damn, your so beautiful




hm. hej.
orkar igentligen inte skriva för jag har piss ont
i magen & världens huvud värk :(
men ja, såhär har min helg sett ut.
fredag; stan med nina. köpte ingenting :/
sen fest hos kajsa, ah så sjukt kul att träffa alla igen! <3
kajsa, annie, josse, happy, sofia, sara, fanny, helena, i love u :*
såg twilight för första gången & för dom som inte visste det så
äger den filmen ut alla andra ! (v)
lördag: .. jönköping. världens bonn hålla, jag svär ..
söndag (idag): match mot engelholm. förlora med 2-1 :|
men ja, det var kul.
måste plugga vidare nu så ciao :*

OCH SARA PERSSON.
TACK FÖR ATT DU ORKADE LÄGGA NER TID
PÅ MIG & SKRIVA EN SÅN LÅNG TEXT TILL MIN FÖDELSEDAG.
DU ÄR MIN B-VÄN & JAG ÄLSKAR DIG MEST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0