neeeeeeeeeeej!

Fick ett sms från Clara tidigare idag, och ni vill inte veta vad de stod där!
jag kommer hem på lördag natt!!!!
jag kommer seriöst att dööööö!
jag som trodde hon skulle komma denna lördagen, som har varit..
faaaaaaaaaaaaan, vaför kunde du inte åka när jag åkte?
du är typ ändån på typ samma ställe som mig...
tönne.
men jag älskar henne iallafall :D<33

vatt nere på stan idag med josse och filippa, köpte en almanacka som jag måste ha i skolan.
jag och josse skulle dela på någon espresso (?) kaffe sak, fyfaaaaaan, de va de äkligaste som jag någonsin har druckigt!
jag tror aldrig kaffe kommer bli något som skulle passa mig xd:)<33

nu ska jag nog gå och lägga mig eller något liknade, läsa i min bok kanske..
har för en gångs skull börjat på en bok, som va riktigt bra, En prinsessas dagbok, den är inte alls som filmen och den är jätte rolig att läsa, så nu är jag redan på bok 3 i den serien, och jag började veckan i turkiet på ettan :D
inte för att jag tror någon bryr sig men ;D

pussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0