härligt!

Jo jag vet, jag är sämst på att lägga ut inlägg, men jag ska skärpa mig, jag lovar!

Jag saknar turkiet jätte mycket, inte bara för varmen, för de är ju typ skitvarmt här med, men lixom i turkiet så va alla så snälla och rara ;D
Och så fanns de ju en grymmt snygg kille där med som jag ska leta upp, men han kommer från norige så de kommer bli tufft ;o..

Clara är i turkiet nu, på nästa samma hotel som jag va på, med typ ett kvarter bort!
Jag sakner henne så jävla mycket så jag dör, allt jag gör här, vill jag att hon ska vara med på...
fan på dig och kom hem till mig nu!

Snart ska jag ut och spela fotboll med nina och några från klassen, jag önskar clara va med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0