11:43

morr´n morr´n :)
har nästa precis vaknat, eller vaknade vid halv 10 men ändån...

Igår va de hellroligt.
Först kom thea till mig och plattade håret och sånt mendans jag åt,
sen stack vi ut och träffade filippa och saga.
så ringde vi rebecca så kom hon ut,
sen fick vi runder lite och så kom isabella ut och så stack vi till hemmakväll och köpte godig och sånt.
Sen hoppade vi upp på någon kantainer (?) och var där ett tag.
´sen gick vi iväg och då hade filippa gåt och isabella och saga.
så då va de bara jag rebbe och thea kvar, så vi va på någon sten och roade oss xd.
sen gick vi alla hem runt 11 :D<33

Idag har jag inga planer så jag får se vad som händer,
pappa är och handlar och oscar spelar tv spel..
nu ska jag äta frukost.

puss byys :D<33

btw. imorgon kommer clara bv hem!!!!!!!



några från igår ;D<33
den är så seriös som den kan bliii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0