you'r simply the best, better then all the rest

19:07, chacha bloggen!
en kort sammanfattning på min helg;
fredag: slutade skolan vid 15:00. stack direkt till väla med emelie & emma. vi träffade lite folk där och sedan stack jag hem vid 19:00 till kusin's släktkalas. tittade på idol, fyfan vad erik är bra! han ska vinna! umgicks lite med min bästa kusin erik & vi hyrde film och sånt trevligt :)
lördag: vaknade vid 10:30 och en timme senare stack jag till väla med sara. vi var inte där särskillt länge, två timmar kanske. mellan 16-17 spelade jag badminton med min elit farsa som totalt krossade mig faktiskt, haha! efter det så bar det av hem till sara, sen vid 20:00 stack vi till ringstorp och träffade emelie & emma. vi var på hemköp och handlade proviva, kinder maxi & chokladpudding haha mums! tog bussen hem 22:15, efter vi hade yrat runt lite på tågaborg. sedan somnade vi kanske direkt
söndag: vaknade hos sara runt 10. gick upp och gjorde v´ oss. åkte och hämtade upp agnes & emmy vid 11 och sedan bar det av till luciacupen! gick faktiskt ganska bra. gjorde 4 mål ! :)

CLARA HÅKANSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0