vem gillar inte listor ?

1. VAD HETER DU?
Clara Maria Matilda Håkansson

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Mörkblåa eller hur man nu ska säga

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Irriterande småsyskon som bråkar om vem som ska hålla katten

4. VAD GJORDE DU IGÅR?
Var med Sara, Emmy & Isabella

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Julbord, frukansvärt

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Mörkt ute, säkerligen kallt

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Pappa som undrade om vi hade köttbullar hemma

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Leende, hår och längd kanske

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Tog det från någons bilddagbok för ett tag sen. Kommer dock inte ihåg från vem så kan inte svara på den frågan

10. HUR MÅR DU IDAG?
Hm, jag lever i guess

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Beror på årstid! Nu på vintern är det helt klart Julmust och Cola Light. På sommaren bara älskar jag Milkshake och Smothie. Så ja, det varierar

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Inte för att jag brukar dricka alkoholbaserade drycker, men isåfall får det bli en gammal klassiker, krusbärs cider

13. FAVORITSPORT?
Fotboll utan tvekan

14. HÅRFÄRG?
Ljusbrunt / Mörkblondt. Ska dock färga det mörkbrunt nästa vecka

15. ÖGONFÄRG?
Någon random nyans av blå

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Solnedgång

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Maja 9 och Lisa 8

18. FAVORITMÅNAD?
Juni, skolavslutning, början av sommaren + birthday!

19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST?

Baksmällan (Om den nu räknas. Såg ca 15 minuter av den sen somnade jag, vilket nog tyder på dålig film). Annars hade jag nog sagt National Treasure 2 som jag såg med papi för någon timme sedan

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Måndag! Då är det bara en dag kvar till tisdag och fyra dagar kvar till fredag, logiskt

21. FAVORITHOBBY?
Fotboll, kompisar & chilla satan

22. DINA NÄRMASTE VÄNNER?
Vilken fråga! Jag har så otroligt många vänner som står mig nära! Men de som jag har hållt ihop med längst och som aldrig har gått bakom min rygg är Sara & Jojo. Om jag hade varit tvungen att svara på den frågan så hade det varit dom två


23. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar!

24. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Åh, beror på vad det gäller

25. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Jag och mina två systrar bor varannan vecka mamma/pappa. Hos mamma bor vi i en tvåvångings-lägenhet och hos pappa i ett hus

26. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU?
Ingen. Läsning är inte min favorit sysselsättning precis

27. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?
Ulf lundell konserten med mitt förra fotbollslag den 30 augusti

28. HUR SER DIN MUSMATTA UT?

Har ingen, bärbar dator

29. FAVORITSPEL?

CS såklart!

30. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
Haha nej

31. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej, sånt är jag inte expert på

32. ÄR DU ROMANTISK?
Skulle tro det

33. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ibland, ibland inte. Går så jäkla mycket upp och ner så det är inte sant ..

34. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Julafton. Ska nog vara hos mina älskade kusiner hela dagen

35. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
Nu är klockan 21:14

/ clara håkansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0